ساعت کاری
تهران،نجات اللهی،خ. انقلاب،خ. نجات الهی،خ. چلیپا
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۷
۱۹ رأی- سه ماه پیش
حاجی خداییش خوبه انصاف داشته باشید.
- ۹ ماه پیش
پرسنل خوب ولی رئیس قنادی فردی بی ادب
- یک سال پیش
شیرینی بی کیفیتی داشتند بعد از تماس تلفنی که ظاهرا یک آقای مسنی هم بودن تلفن رو قطع کردن و جوابگو نبودند
- یک سال پیش
لطفا به نظاوت قاشق و لیوان ها اهمیت بیشتری بدید.
- دو سال پیش
قهوه های بی نظیری دارن . پیشنهاد میکنم حتما بهشون سر بزنید
- دو سال پیش
کیفیتشون متوسط بود. پرسنل بیحوصله بودن و با اینکه سرشون خلوت بود دیر جواب میدادن ولی فضای نوستالژیکی داشت
- سه سال پیش
عالی قیمت مناسب تمام شیرینی کیکها تازه و خوشمزه خدمات رسانی سریعی داره و برخورد مناسب با مشتری تو بخش کافه هم خیلی تمیز و تو منو نوشیدنی های متنوع و عالی داره
- ۴ سال پیش
سالهاست ازین قنادی خرید میکنم و برایم یادآور قدیمه. بستنی مخصوص لرد کاملا با گذشته متفاوت بود و از موز و خامه خبری نبود. کلا توی این قنادی قیمتها خیلی بالاست. من هم با رفتن به لرد خاطره بازی میکنم.❤️
- ۴ سال پیش
بد بد بد. حتما برای خیلی ها نوستالژی داره. ولی تمیز نیست. قشنگ نیست. شیرینی و قهوه اش هم خوب نبود. اگه نمیخوایید تو محیط تغییری بدید لطفا حداقل به نظافت میزها و فنجان اهمیت بدید.
- ۴ سال پیش
بسیار قدیمی هستن، کیفیت بالا، قیمت مناسب.






















