ساعت کاری
تهران،دروس،خ. پاسداران،خ. بهستان هشتم
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
امکانات
صندلی کودک
فضای باز
پارکینگ اختصاصی
مناسب برای تولد
پیک
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۷
۲۰ رأی- دو سال پیش
من چند باری رفتم. رفتار پرسنل و ویترها و اتمسفر و ویو و موزیک رو دوست داشتم. از منو عاشق اسپیرینگ رول مرغ و اسفناج شدم.از همه بهتره.روی هم رفته جای خوبیه و باز هم میرم و پیشنهاد میکنم.
- سه سال پیش
هنه چیز خیلی گرونه. مقدار خیلی زیادی هم میکشن روش. قبل از اینکه حتی آب هم بگیرید باهاشون چک کنید. سرویس و مالیات بیخود هم میگیرن که اونم خیلی زیاده. اگه رستوران فضای باز دوست داشتین هزار تا بیشتر هست. دورچین و حجم عذاها به نسبت قیمت نصف جاهای دیگه هست.
- سه سال پیش
بدترین رستوران، بعد از صرف غذا ( پیتزا مخصوص لئون) من و خانومم به شدت مسموم شدیم. که تصمیم به شکایت گرفتیم
- ۴ سال پیش
قیمت ها بسیار بالا است ولی غذایش خوشمزه است و کارکنان باادبی دارد
- ۴ سال پیش
من استیک سفارش دادم ، حجمش و مخلفات دورش خیلی کم بودن
- ۴ سال پیش
تاکو مرغ اصلا طعم تاکو نداشت ، انگار محتویات داخلش کم یا زیاد بود یا شاید اصلا متفاوت بود ، حس کردم غذا چرب هم بود
- ۴ سال پیش
من اینجا قلیان کشیدم ، خیلی قلیان های با کیفیت و خوبی دارن ، ولی فکر کنم هر شب قلیان سرو نمیکنن
- ۴ سال پیش
نسبت به حجم و طعم غذا ، قیمت هاشون بالاست ، میتونستن منصفانه تر قیمت گذاری کنن
- ۵ سال پیش
ما یه قسمتی از فضای باز نشستیم که با فضای بسته مشترک بود ، این قسمت سیستم گرمایشی نداشت و سردمون شد
- ۵ سال پیش
رفتار پرسنل خیلی دوستانه و صمیمی بود ، با خوش رویی ازمون پذیرایی کردن

























