رستوران لئون

کافه رستوران

  • ۳٫۷(20 نفر)
  • $$$قیمت بالا
  • صندلی کودک
  • فضای باز
  • پارکینگ اختصاصی
  • مناسب برای تولد
  • پیک
  • ساعت کاری

    1. سه‌شنبه۷ صبح – ۱۱:۳۰ شب
    2. چهارشنبه۷ صبح – ۱۱:۳۰ شب
    3. پنج‌شنبه۷ صبح – ۱۱:۳۰ شب
    4. جمعه۷ صبح – ۱۱:۳۰ شب
    5. شنبه۷ صبح – ۱۱:۳۰ شب
    6. یکشنبه۷ صبح – ۱۱:۳۰ شب
    7. دوشنبه۷ صبح – ۱۱:۳۰ شب
  • تهران،دروس،خ. پاسداران،خ. بهستان هشتم

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

امکانات

  1. صندلی کودکصندلی کودک
  2. فضای بازفضای باز
  3. پارکینگ اختصاصیپارکینگ اختصاصی
  4. مناسب برای تولدمناسب برای تولد
  5. پیکپیک

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۳٫۷

۲۰ رأی
  • دو سال پیش

    من‌‎​‎‎​ چند باری رفتم. رفتار پرسنل و ویترها و اتمسفر و ویو و‌‎‌​‌​ موزیک رو دوست داشتم. از منو عاشق اسپیرینگ رول مرغ و اسفناج شدم‌.از‌‎​‎‏‏ همه بهتره.روی هم رفته جای خوبیه و باز هم میرم و پیشنهاد میکنم.

  • سه سال پیش

    هنه‌‎​‎‎​ چیز خیلی گرونه. مقدار خیلی زیادی هم میکشن روش. قبل از اینکه حتی آب هم بگیرید‌‎‌​‌​ باهاشون چک کنید. سرویس و مالیات بیخود هم میگیرن که اونم خیلی زیاده. اگه رستوران فضای باز‌‎​‎‏‏ دوست داشتین هزار تا بیشتر هست. دورچین و حجم عذاها به نسبت قیمت نصف جاهای دیگه هست.

  • سه سال پیش

    بدترین‌‎​‎‎​ رستوران، بعد از صرف غذا ( پیتزا‌‎‌​‌​ مخصوص لئون) من و خانومم به شدت‌‎​‎‏‏ مسموم شدیم. که تصمیم به شکایت گرفتیم

  • قیمت‌‎​‎‎​ ها بسیار بالا است‌‎‌​‌​ ولی غذایش خوشمزه است‌‎​‎‏‏ و کارکنان باادبی دارد

  • من‌‎​‎‎​ استیک سفارش دادم‌‎‌​‌​ ، حجمش و مخلفات‌‎​‎‏‏ دورش خیلی کم بودن

  • ۴ سال پیش

    تاکو‌‎​‎‎​ مرغ اصلا طعم تاکو نداشت ، انگار محتویات‌‎‌​‌​ داخلش کم یا زیاد بود یا شاید اصلا‌‎​‎‏‏ متفاوت بود ، حس کردم غذا چرب هم بود

  • من‌‎​‎‎​ اینجا قلیان کشیدم ، خیلی قلیان های‌‎‌​‌​ با کیفیت و خوبی دارن ، ولی‌‎​‎‏‏ فکر کنم هر شب قلیان سرو نمیکنن

  • نسبت‌‎​‎‎​ به حجم و طعم غذا‌‎‌​‌​ ، قیمت هاشون بالاست ،‌‎​‎‏‏ میتونستن منصفانه تر قیمت گذاری کنن

  • ما‌‎​‎‎​ یه قسمتی از فضای باز نشستیم که‌‎‌​‌​ با فضای بسته مشترک بود ، این‌‎​‎‏‏ قسمت سیستم گرمایشی نداشت و سردمون شد

  • رفتار‌‎​‎‎​ پرسنل خیلی دوستانه و‌‎‌​‌​ صمیمی بود ، با‌‎​‎‏‏ خوش رویی ازمون پذیرایی کردن

سایر کاربران مشاهده کرده‌اند

مکان‌های مشابه نزدیک رستوران لئون