ساعت کاری
بلوار اندرزگو، نبش کوچه حسینی، پلاک ۴۶
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
امکانات
پیک
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۹
۶۷ رأی- ۷ ماه پیش
تِیک اِوِی هست، سفارش ها معمولا سریع آماده میشن، برخورد فرد پشت کانتر زیاد محترمانه نیست، خیلی معمولی و شاید نامناسب برای محله ای که در اون واقعه.
- ۷ ماه پیش
از شعبه های معمولی بود برام
- ۸ ماه پیش
عالییییییی
- ۸ ماه پیش
امیرشکلات بدترین تجربه از یک کافی شاپ
- یک سال پیش
عالی نبود
- یک سال پیش
رفتار بسیار بد
- ۱۳ ماه پیش
رفتیم بدک نبود.
- ۱۳ ماه پیش
مدیر لایق و درست آقای امیر ناهید که با درستی و رنج ب این جایگاه رسیده و هم متریال و هم نیروهای کاریش عالین 👍👏🙌 صحرایی مشتری همیشگی
- یک سال پیش
۱۲
- دو سال پیش
رفتیم خوب بود آلی


















