اغذیه جوادین

فست‌فود

  • ۳٫۴(19 نفر)
  • ساعت کاری

    1. پنج‌شنبه۱۱ صبح – ۱۱:۵۹ شب
    2. جمعه۱۱ صبح – ۱۱:۵۹ شب
    3. شنبه۱۱ صبح – ۱۱:۵۹ شب
    4. یکشنبه۱۱ صبح – ۱۱:۵۹ شب
    5. دوشنبه۱۱ صبح – ۱۱:۵۹ شب
    6. سه‌شنبه۱۱ صبح – ۱۱:۵۹ شب
    7. چهارشنبه۱۱ صبح – ۱۱:۵۹ شب
  • تهران،دولت آباد،خ. قدس،خ. پنجاه و ششم

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۳٫۴

۱۹ رأی
  • ۲۹ روز پیش

    اول‌‎​‎‎​ بگم که کباب ترکی با شاورما فرق داره دوستانی که نظر منفی دادن احتمالا غذا با ذائقه شون جور نبوده چون تقریبا یکی از بهترین های اون منطقه هست صف طولانی هست درسته ولی کیفیت غذا‌‎‌​‌​ خوبه و ارزش داره من بیشتر غذافروشی های اون خیابون و تست کردم شاورما و کبه جوادین بهترینه حالا شاید فلافل بهترین نباشه و اینکه اگر خیار گذاشتن به جا خیارشور چون کلا تو طرز تهیه‌‎​‎‏‏ فلافل عربی (اصلش )اینه که خیار باشه نه خیارشور در ضمن جای نشستن هم دارن داخل کوچه که اتفاقا سرپوشیده هست و کولر داره برای تابستون خیلی راحت ترید تا کنار آتیش های گرم مغازه ها

  • ما‌‎​‎‎​ امشب 1405/02/10 با خانواده رفتیم .بر خلاف صف بسیار طولانی و معطلی زیاد کیفیت خیلی معمولی بود و واقعا ارزش اون همه پول رو نداره‌‎‌​‌​ ما ساندویچ کباب ترکی با فلافل سفارش دادیم حجم کباب کم ؛ نسبتا سرد ؛و کیفیت معمولی و مزه خاصی نداشت و حدود ۴۰۰تومن بابت هر‌‎​‎‏‏ کدوم پول دادیم فلافل خیلی معمولی بود و بجای خیارشور خیار معمولی گذاشته بودن😳 در کل نسبت به اون پول زیادی که میدید ارزش خرید نداره

  • غذاهای‌‎​‎‎​ باکیفیت و عالی‌‎‌​‌​ فقط یک مقدار قیمت‌‎​‎‏‏ ها بالاس ولی خوشمزه

  • ۱۴ ماه پیش

    زمان‌‎​‎‎​ زیادی باید منتظر بمونی‌‎‌​‌​ و آخرشم غذای سرد تحویل‌‎​‎‏‏ میدن که خوشمزه هم نیست

  • ۱۴ ماه پیش

    از‌‎​‎‎​ زمان صف صندوق تا آماده شدن غذا یک ساعت زمان‌‎‌​‌​ میبره .هر شلوغی به این معنا نیست که کیفیت داره‌‎​‎‏‏ . ساندویچ گوشت سرد بی کیفیت و تیره .اصلا پیشنهاد نمیشه

  • دو سال پیش

    اصلا‌‎​‎‎​ به اندازه‌ای که تعریفشو می کردند نبود،‌‎‌​‌​ سفارش ما شاورمای مخلوط بود، طعم سیر‌‎​‎‏‏ غالب و آزاردهنده بود. حجم کم، قیمت بالا

  • سه سال پیش

    حاج‌‎​‎‎​ حیدر سلام یوسفم من روزی‌‎‌​‌​ نصف فلافل دارم میخورم آخر‌‎​‎‏‏ هفته ها حساب میکنم حالمون کن

  • میشه‌‎​‎‎​ گفت خوشمزه ترین شاورما‌‎‌​‌​ و کباب ترکی تهران‌‎​‎‏‏ رو داره، همینطور فلالفلش

  • سه سال پیش

    خوش‌‎​‎‎​ مزه ترین شاورما رو‌‎‌​‌​ داره ولی بدیش اینه‌‎​‎‏‏ که جای نشستن نداره

  • سه سال پیش

    خیلی‌‎​‎‎​ عاليه. تنها شاورمایی‌‎‌​‌​ که از گوشت‌‎​‎‏‏ تازه درست میشه.

دربارهٔ این مکان

اغذیه جوادین در محله دولت آباد تهران و در خیابان قدس،خیابان پنجاه و ششم واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند کافه و رستوران نیک روز و رستوران لیالی لبنان و بوستان توسکا و باغ تالار توسکا و بیمارستان حضرت صدیقه زهرا قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه اتوبوس پایانه مترو دولت آباد و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس پارک می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد. همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۳٫۶ از ۵ را به این مکان داده‌اند.

مکان‌های مشابه نزدیک اغذیه جوادین