هتل زاگرس

هتل

  • ۴٫۴(5 نفر)
  • مشهد،پایین خیابان،بلوار طبرسی جنوبی،خ طبرسی بیست و هفتم،خ حاج تقی

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۴٫۳

۱۲ رأی
  • یک ماه پیش

    هتل‌‎​‎‎​ زاگرس مشهد واقع در طبرسی 27، با حدود ده دقیقه فاصله تا حرم آماده میزبانی‌‎‌​‌​ از شما عزیزان می باشد. 📞 تلفن های تماس👇👇👇 ☎️ ۰۵۱۳۳۶۵۱۰۰۶ ☎️ ۰۵۱۳۳۶۵۱۰۰۰ 📲 ۰۹۱۵۲۱۵۰۰۲۳ جهت‌‎​‎‏‏ اطلاع از تخفیفات ویژه ما را در ایتا و بله به نشانی زیر دنبال کنید: HotelZagros@

  • یک ماه پیش

    هتل‌‎​‎‎​ زاگرس مشهد واقع در خیابان طبرسی ۲۷، تنها با ده دقیقه فاصله از حرم مطهر رضوی آماده‌‎‌​‌​ میزبانی از شما عزیزان می باشد. 📞تلفن های تماس: ☎️ ۰۵۱۳۳۶۵۱۰۰۶ ☎️ ۰۵۱۳۳۶۵۱۰۰۰ 📲 ۰۹۱۵۲۱۵۰۰۲۳ جهت اطلاع‌‎​‎‏‏ از تخفیفات ویژه و اطلاعیه ها عضو کانال های ما در ایتا و بله شوید👇👇👇 https://eitaa.com/hotelzagros https://ble.ir/hotelzagros

  • سه ماه پیش

    عالی‌‎​‎‎​ بود در کل فاصله نزدیک و کیفیت غذا‌‎‌​‌​ خوب بود برخورد پرسنل عالی در کل از‌‎​‎‏‏ چند شب اقامت در این هتل واقعا کیف کردم.

  • سه ماه پیش

    هتل‌‎​‎‎​ آپارتمان زاگرس مشهد درنزدیکی حرم امام رضا علیه السلام بافاصله تقریبا پیاده روی ۱۰ دقیقه تا‌‎‌​‌​ صحن انقلاب واقع شده است. هتل درسال ۱۴۰۴ بازسازی شده و دارای رستوران پارکینگ و لابی‌‎​‎‏‏ و اتاقهای بزرگ و تمیز و دلباز با امکانات عالی و قیمت بسیار مناسب می باشد.

  • ۱۳ ماه پیش

    پیاده‌‎​‎‎​ روی حدودا هشت دقیقه تا حرم و نزدیک به حرم امام رضا (ع) با خدمات و‌‎‌​‌​ تمیزی بسیار عالی و مدیریت خوب در ایام نوروز۱۴۰۳ و هم سال ۱۴۰۴ مهمان این هتل‌‎​‎‏‏ بودم . کاملا راضی هستم. و به دوستان پیشنهاد میکنم حتما در این هتل اقامت داشته باشند.

  • یک سال پیش

    بهترین‌‎​‎‎​ هتل نزدیک به حرم‌‎‌​‌​ مطهر امام رضا با خدمات‌‎​‎‏‏ غذایی سلف سرویس و عالی

  • دو سال پیش

    هتل‌‎​‎‎​ خیلی خوبی نبود. پرسنل اصلا‌‎‌​‌​ خوش رفتار نبودند. و مشکلات‌‎​‎‏‏ قطعی برق و بهداشتی داشت.

  • سه سال پیش

    با‌‎​‎‎​ سلام برخورد و رفتار پرسنل اصلا خوب نبود.غیر از یکی دو نفر.نظافت درحد معمولی.کیفیت غذا خوب بود.ولی اینواضافه کنم که غذا طبق سفارش‌‎‌​‌​ ما نبود البته برای سوئیت بقلی هم همینطور بود صدای اعتراضشان شنیدیم.همینطور برای ما یه وعده شام ثبت نکردن و بیرون رفتیم.پارکینگ و‌‎​‎‏‏ کوچه افتضاحه.عبور و پارکینگ خیلی سخته.فوق العاده باریک و دوطرفه.بنظر من با یه تفاوت صدتومن دویست تومن یه مکان بهتر رو انتخاب کنید.توصیه نمیکنم

  • باسلام‌‎​‎‎​ بنده یک سوئیت ۴ تخته رزرو کردم‌‎‌​‌​ نسبت به قیمتش خوب بود و پرسنل‌‎​‎‏‏ با اخلاق و خوبی داشت من راضی بودم

  • سلام‌‎​‎‎​ . من الان از اتاق ۲۰۳ نظرمو میدم . برخورد موقع پذیرش عالی بود و لطف کردن اتاق یک خوابه چهارتخته شامل دو تخت تک و یک تخت دبل دادن بهمون.در‌‎‌​‌​ صورتی که رزرو ما اتاق دو تخته تویین بود. صبحانه در حد معمولی شامل کره مربا،چای کیسه ای،قند،نان،پنیر و حلوا شکری بود. نظافت اتاق هم عالیه تنها نکته منفی هتل اینه‌‎​‎‏‏ که توی کوچه باریک هست و پارکینگش هم کوچیکه.ما ترجیح دادیم با اسنپ جابجا بشیم.در کل دفعه بعد هم حتما به این هتل میام چون هم مزیتای خوبی داره هم قیمتش مناسبه.