مشهد،پایین خیابان،بلوار طبرسی جنوبی،خ طبرسی بیست و هفتم،خ حاج تقی
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۴٫۳
۱۲ رأی- یک ماه پیش
هتل زاگرس مشهد واقع در طبرسی 27، با حدود ده دقیقه فاصله تا حرم آماده میزبانی از شما عزیزان می باشد. 📞 تلفن های تماس👇👇👇 ☎️ ۰۵۱۳۳۶۵۱۰۰۶ ☎️ ۰۵۱۳۳۶۵۱۰۰۰ 📲 ۰۹۱۵۲۱۵۰۰۲۳ جهت اطلاع از تخفیفات ویژه ما را در ایتا و بله به نشانی زیر دنبال کنید: HotelZagros@
- یک ماه پیش
هتل زاگرس مشهد واقع در خیابان طبرسی ۲۷، تنها با ده دقیقه فاصله از حرم مطهر رضوی آماده میزبانی از شما عزیزان می باشد. 📞تلفن های تماس: ☎️ ۰۵۱۳۳۶۵۱۰۰۶ ☎️ ۰۵۱۳۳۶۵۱۰۰۰ 📲 ۰۹۱۵۲۱۵۰۰۲۳ جهت اطلاع از تخفیفات ویژه و اطلاعیه ها عضو کانال های ما در ایتا و بله شوید👇👇👇 https://eitaa.com/hotelzagros https://ble.ir/hotelzagros
- سه ماه پیش
عالی بود در کل فاصله نزدیک و کیفیت غذا خوب بود برخورد پرسنل عالی در کل از چند شب اقامت در این هتل واقعا کیف کردم.
- سه ماه پیش
هتل آپارتمان زاگرس مشهد درنزدیکی حرم امام رضا علیه السلام بافاصله تقریبا پیاده روی ۱۰ دقیقه تا صحن انقلاب واقع شده است. هتل درسال ۱۴۰۴ بازسازی شده و دارای رستوران پارکینگ و لابی و اتاقهای بزرگ و تمیز و دلباز با امکانات عالی و قیمت بسیار مناسب می باشد.
- ۱۳ ماه پیش
پیاده روی حدودا هشت دقیقه تا حرم و نزدیک به حرم امام رضا (ع) با خدمات و تمیزی بسیار عالی و مدیریت خوب در ایام نوروز۱۴۰۳ و هم سال ۱۴۰۴ مهمان این هتل بودم . کاملا راضی هستم. و به دوستان پیشنهاد میکنم حتما در این هتل اقامت داشته باشند.
- یک سال پیش
بهترین هتل نزدیک به حرم مطهر امام رضا با خدمات غذایی سلف سرویس و عالی
- دو سال پیش
هتل خیلی خوبی نبود. پرسنل اصلا خوش رفتار نبودند. و مشکلات قطعی برق و بهداشتی داشت.
- سه سال پیش
با سلام برخورد و رفتار پرسنل اصلا خوب نبود.غیر از یکی دو نفر.نظافت درحد معمولی.کیفیت غذا خوب بود.ولی اینواضافه کنم که غذا طبق سفارش ما نبود البته برای سوئیت بقلی هم همینطور بود صدای اعتراضشان شنیدیم.همینطور برای ما یه وعده شام ثبت نکردن و بیرون رفتیم.پارکینگ و کوچه افتضاحه.عبور و پارکینگ خیلی سخته.فوق العاده باریک و دوطرفه.بنظر من با یه تفاوت صدتومن دویست تومن یه مکان بهتر رو انتخاب کنید.توصیه نمیکنم
- سه سال پیش
باسلام بنده یک سوئیت ۴ تخته رزرو کردم نسبت به قیمتش خوب بود و پرسنل با اخلاق و خوبی داشت من راضی بودم
- ۴ سال پیش
سلام . من الان از اتاق ۲۰۳ نظرمو میدم . برخورد موقع پذیرش عالی بود و لطف کردن اتاق یک خوابه چهارتخته شامل دو تخت تک و یک تخت دبل دادن بهمون.در صورتی که رزرو ما اتاق دو تخته تویین بود. صبحانه در حد معمولی شامل کره مربا،چای کیسه ای،قند،نان،پنیر و حلوا شکری بود. نظافت اتاق هم عالیه تنها نکته منفی هتل اینه که توی کوچه باریک هست و پارکینگش هم کوچیکه.ما ترجیح دادیم با اسنپ جابجا بشیم.در کل دفعه بعد هم حتما به این هتل میام چون هم مزیتای خوبی داره هم قیمتش مناسبه.





































