ساعت کاری
قزوین،سرچشمه،بلوار مدرس،خ. بو علی سینا
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۹
۱۶۲ رأی- ۵ روز پیش
من نظرات رو خوندم مردد بودم که این رستوران برم اما واقعا کیفیت و طعم غذا خوب بود و حجمش هم زیاد بود ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ سفارش قیمه نثار و کوبیده
- ۷ روز پیش
با سلام از تهران مهمان داشتم گفتم ببرم قیمه نثار بدم بوی گند چربی حال آدمو بهم میزد خیلی بی کیفیت بود غذا من خانمم تو خونه قیمه نثار درست میکنه صد برابر از قیمه نثار نمونه خوشمزه تره فقط الکی اسم در کرده
- ۱۴ روز پیش
یه ستاره هم براش زیاده چون: خیلی از غذا های منو رو نداشت قیمتش به نسبت غذاش خیلی زیاد بود خیلی شلوغ بود و خیلی دیر سفارش رو ازمون گرفتن رفتار پرسنل افتضاح بود ،وقتی آخرین لقمه ی غذا رو خوردیم سریع گفتن بلند بشین ما در تاریخ ۱۴۰۵/۳/۲۲رفتیم
- ۲۱ روز پیش
قیمه نثار و جوجه بی استخوان خوردیم با دوغ محلی و زیتون پرورده و .. . به نظرم عالی بود. حجم غذا هم خوب بود. صاحب رستوران هم پیرمرد نازنینی بود. تاریخ مراجعه: ۱۵ خرداد ۱۴۰۵
- ۲۲ روز پیش
من 14 خرداد 1405 رفتم . اولش که نظرات را خواندم واقعا نا امید شدم ولی رفتم . اولا که شلوغ هست اما خیلی سریع کارتون را راه میاندازند کیفیت غذا ها بینظیر بود قیمه نثار و کوبیده و جوجه چینی عالی بودند . رفتار پرسنل خوب بود و خلاصه که قطعا پیشنهاد میکنم واقعا نمی فهمم آنقدر نظر منفی رو
- یک ماه پیش
اصلا کیفیت نداره غذاهاش الکی شلوغ کلی معطلی قیمت ها کهکشانی اصلا ارزش نداره
- یک ماه پیش
کیفیت غذا عالی بود. مشخص بود از مواد تازه تهیه شده. بسیار خوش طعم بود. طعم اصیل قیمه نثار با عطر دارچین و پرتقال. ۱۴۰۵/۰۲/۰۸
- دو ماه پیش
فضای رستوران شلوغ 🫠 کیفیت غذا مطلوب✨️ رفتار پرنسل گرم و صمیمی🌸
- دو ماه پیش
سلام من فروردين ۱۴۰۵ از تهران به این رستوران رفتم گفته بودن خیلی خوب هست اما اصلا اینطور نبود قیمه نثار اصلا کیفیت نداشت هم غدا سرد بود وهم خیلی پرس کوچیک بود جوجه چینی هم سرد وبی کیفیت بود فقط ظاهرش شبیه جوجه چینی بو اصلا طعم خوبی نداشت قیمت بالا اما بی کیفیت همه غداها ما چند غذا سفارش دادیم پنچ میلیون پول دادیم اما اصلا راضی نبودیم
- ۴ ماه پیش
قیمه نثار که افتضاح بود خورشت و برنج قاطی بود شده بود ابگوشت برنج اینقدر خیس بود ادم بدش میومد جوجه هم افتضاح بود کیفیتش
دربارهٔ این مکان
رستوران نمونه در محله سرچشمه قزوین و در بلوار مدرس،خیابان بو علی سینا واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند باغ موزه چهل ستون و پارک ملت و بیمارستان دهخدا و بیمارستان بوعلی و پلیس سبزه میدان قرار گرفته است. همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۴٫۱ از ۵ را به این مکان دادهاند.






%5B1%5D.jpg?x-img=v1/crop,x_0,y_253,w_3508,h_1973/autorotate)









