رستوران نمونه

رستوران

  • ۳٫۹(162 نفر)
  • ساعت کاری

    1. شنبه۱۲ ظهر – ۴ عصر ۸ – ۱۱ شب
    2. یکشنبه۱۲ ظهر – ۴ عصر ۸ – ۱۱ شب
    3. دوشنبه۱۲ ظهر – ۴ عصر ۸ – ۱۱ شب
    4. سه‌شنبه۱۲ ظهر – ۴ عصر ۸ – ۱۱ شب
    5. چهارشنبه۱۲ ظهر – ۴ عصر ۸ – ۱۱ شب
    6. پنج‌شنبه۱۲ ظهر – ۴ عصر ۸ – ۱۱ شب
    7. جمعه۱۲ ظهر – ۴ عصر ۸ – ۱۱ شب
  • قزوین،سرچشمه،بلوار مدرس،خ. بو علی سینا

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۳٫۹

۱۶۲ رأی
  • ۵ روز پیش

    من‌‎​‎‎​ نظرات رو خوندم مردد بودم که این رستوران برم اما‌‎‌​‌​ واقعا کیفیت و طعم غذا خوب بود و حجمش هم‌‎​‎‏‏ زیاد بود ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ سفارش قیمه نثار و کوبیده

  • ۷ روز پیش

    با‌‎​‎‎​ سلام از تهران مهمان داشتم گفتم ببرم قیمه نثار بدم بوی گند چربی حال‌‎‌​‌​ آدمو بهم میزد خیلی بی کیفیت بود غذا من خانمم تو خونه قیمه نثار‌‎​‎‏‏ درست میکنه صد برابر از قیمه نثار نمونه خوشمزه تره فقط الکی اسم در کرده

  • ۱۴ روز پیش

    یه‌‎​‎‎​ ستاره هم براش زیاده چون: خیلی از غذا های منو رو نداشت قیمتش به نسبت غذاش‌‎‌​‌​ خیلی زیاد بود خیلی شلوغ بود و خیلی دیر سفارش رو ازمون گرفتن رفتار پرسنل افتضاح‌‎​‎‏‏ بود ،وقتی آخرین لقمه ی غذا رو خوردیم سریع گفتن بلند بشین ما در تاریخ ۱۴۰۵/۳/۲۲رفتیم

  • ۲۱ روز پیش

    قیمه‌‎​‎‎​ نثار و جوجه بی استخوان خوردیم با دوغ محلی و زیتون‌‎‌​‌​ پرورده و .. . به نظرم عالی بود. حجم غذا هم خوب‌‎​‎‏‏ بود. صاحب رستوران هم پیرمرد نازنینی بود. تاریخ مراجعه: ۱۵ خرداد ۱۴۰۵

  • ۲۲ روز پیش

    من‌‎​‎‎​ 14 خرداد 1405 رفتم . اولش که نظرات را خواندم واقعا نا امید شدم ولی رفتم . اولا که شلوغ‌‎‌​‌​ هست اما خیلی سریع کارتون را راه می‌اندازند کیفیت غذا ها بی‌نظیر بود قیمه نثار و کوبیده و جوجه چینی‌‎​‎‏‏ عالی بودند . رفتار پرسنل خوب بود و خلاصه که قطعا پیشنهاد میکنم واقعا نمی فهمم آنقدر نظر منفی رو

  • اصلا‌‎​‎‎​ کیفیت نداره غذاهاش الکی‌‎‌​‌​ شلوغ کلی معطلی قیمت‌‎​‎‏‏ ها کهکشانی اصلا ارزش نداره

  • یک ماه پیش

    کیفیت‌‎​‎‎​ غذا عالی بود. مشخص بود از مواد تازه‌‎‌​‌​ تهیه شده. بسیار خوش طعم بود. طعم اصیل‌‎​‎‏‏ قیمه نثار با عطر دارچین و پرتقال. ۱۴۰۵/۰۲/۰۸

  • فضای‌‎​‎‎​ رستوران شلوغ 🫠‌‎‌​‌​ کیفیت غذا مطلوب✨️ رفتار‌‎​‎‏‏ پرنسل گرم و صمیمی🌸

  • سلام‌‎​‎‎​ من فروردين ۱۴۰۵ از تهران به این رستوران رفتم گفته بودن خیلی خوب هست اما اصلا اینطور نبود قیمه نثار اصلا کیفیت نداشت‌‎‌​‌​ هم غدا سرد بود وهم خیلی پرس کوچیک بود جوجه چینی هم سرد وبی کیفیت بود فقط ظاهرش شبیه جوجه چینی بو اصلا‌‎​‎‏‏ طعم خوبی نداشت قیمت بالا اما بی کیفیت همه غداها ما چند غذا سفارش دادیم پنچ میلیون پول دادیم اما اصلا راضی نبودیم

  • ۴ ماه پیش

    قیمه‌‎​‎‎​ نثار که افتضاح بود خورشت و برنج قاطی‌‎‌​‌​ بود شده بود ابگوشت برنج اینقدر خیس بود‌‎​‎‏‏ ادم بدش میومد جوجه هم افتضاح بود کیفیتش

دربارهٔ این مکان

رستوران نمونه در محله سرچشمه قزوین و در بلوار مدرس،خیابان بو علی سینا واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند باغ موزه چهل ستون و پارک ملت و بیمارستان دهخدا و بیمارستان بوعلی و پلیس سبزه میدان قرار گرفته است. همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۴٫۱ از ۵ را به این مکان داده‌اند.

سایر کاربران مشاهده کرده‌اند

مکان‌های مشابه نزدیک رستوران نمونه