شهرستان رودسر،خ شهدا بین ابریشم ۱ و ایثار
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۵
۴
۳
۲
۱
۴٫۴
۵ رأیغذا خونگی و معمولی بود. بادمجان شکم پر بسیار خوشمزه بود. کتلت هم کیفیت خوبی داشت. اما کوبیده رو توصیه نمیکنم. زرشک پلو مرغ هم بد نبود. قیمتها نسبت به کیفیت متوسط رو به بالا. حجم غذا زیاد نیست.درکل برای یکبار رفتن خوبه
- دو سال پیش
فوق العاده بود ميتونم بگم بهترين كباب كوبيده عمرمو خوردم ترششم خيلي خوشمزه بود
- سه سال پیش
میرزاقاسمی و بادمجان شکم پرش واااقعا عاااالی بود، کباب ترشش جوییده نمیشد اما.





