ساعت کاری
رامسر،شهرک شهر آسر،خ. رمک یکم،خ. رمک
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
امکانات
صندلی کودک
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۲٫۷
۶۹ رأی- یک ماه پیش
غذاها به شدت بي كيفيت بودند.قيمتها بسيار بالا . ميرزاقاسمي خيلي چرب ، ماهي سفيد داخلش خام و نپخته و آبكي، انگار از يخ درآورده بودند ، دو دقيقه تو روغن سرخش كرده بودند ، رستوران پر از مگس.موقع حساب كردن وقتي در مورد ماهي گفتيم فقط با بي تفاوتي نگاه كردند.يكبار هم كولي سفارش داده بوديم تو فاكتور هم قيمت ماهي سفيد درسته حساب كردند وقتي پرسيديم چرا ، گفتند همينه ، هم قيمت هستند!!!
- ۶ ماه پیش
برخورد پرسنل وضعیت بهداشتی عالی . غذا هم با کیفیت ماهی و کباب چنجه عالی داشت
- ۷ ماه پیش
کیفیت غذا متوسط بود شیشلیک و کوبیده خوب بود کباب ترش افتضاح بود ولی از لحاظ نظافت سرویس بهداشتی افتضاح و ظاهر رستوران همون دکور سی سال پیش
- ۸ ماه پیش
غذا خوب نبود
- ۱۰ ماه پیش
افتضاح ترین رستورانی که میشه بری و پولت رو بریزی تو سطل زباله. گرون و بی کیفیت. فقط و فقط دوغ محلی ش خوب بود.
- ۱۶ ماه پیش
کیفیت غذا واقعا افتضاحه مثلا اگر چشمتون را ببندید و کباب برگ و جوجه ان را بخورید متوجه نمیشین کدومش جوجه هست کدومش کباب برگ تنها مزه ای ک حس میشود مزه موادیست که گوشت را با آن مزه دار کردن و یک گوشت له و نرم شده با مواد افزودنی زرشک پلو با مرغ ک اصلا قابل خوردن نبود واقعا نرید ک پشیمون میشین بنظرم اصناف رامسر باید این رستوران راتعطیل کنه
- یک سال پیش
برخورد پرسنل مناسب. غذا در دو کیفیت ارائه شد یکی تازه ک پرس کهنه. کاله کباب اصلا خوشمزه نبود. برنج خوشمزه و خوش پخت. در کل انتخابش به ضرر شما خواهد بود
- یک سال پیش
واقعا افتضاحه پولتونو دور نریزید
- یک سال پیش
خواهشا کسی نره غذاش افتضاحه. حییییف پول ک بری غذاتوش بخوری. کبابش بو میدا. برنجش خشک. جوجش موادنزده.
- یک سال پیش
افتضاح،افتضاح----------- کته کباب ، به هر چی شبیه بود،جز کته کباب-- برگ درب و داغون - برنج افتضاح 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎











