رستوران برادران

رستوران

  • ۲٫۷(69 نفر)
  • صندلی کودک
  • ساعت کاری

    1. سه‌شنبه۶ صبح – ۱۱ شب
    2. چهارشنبه۶ صبح – ۱۱ شب
    3. پنج‌شنبه۶ صبح – ۱۱ شب
    4. جمعه۶ صبح – ۱۱ شب
    5. شنبه۶ صبح – ۱۱ شب
    6. یکشنبه۶ صبح – ۱۱ شب
    7. دوشنبه۶ صبح – ۱۱ شب
  • رامسر،شهرک شهر آسر،خ. رمک یکم،خ. رمک

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

امکانات

  1. صندلی کودکصندلی کودک

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۲٫۷

۶۹ رأی
  • یک ماه پیش

    غذاها‌‎​‎‎​ به شدت بي كيفيت بودند.قيمتها بسيار بالا . ميرزاقاسمي خيلي چرب ، ماهي سفيد داخلش خام و نپخته و آبكي، انگار از يخ درآورده بودند‌‎‌​‌​ ، دو دقيقه تو روغن سرخش كرده بودند ، رستوران پر از مگس.موقع حساب كردن وقتي در مورد ماهي گفتيم فقط با بي تفاوتي نگاه‌‎​‎‏‏ كردند.يكبار هم كولي سفارش داده بوديم تو فاكتور هم قيمت ماهي سفيد درسته حساب كردند وقتي پرسيديم چرا ، گفتند همينه ، هم قيمت هستند!!!

  • ۶ ماه پیش

    برخورد‌‎​‎‎​ پرسنل وضعیت بهداشتی عالی .‌‎‌​‌​ غذا هم با کیفیت ماهی‌‎​‎‏‏ و کباب چنجه عالی داشت

  • کیفیت‌‎​‎‎​ غذا متوسط بود شیشلیک و کوبیده خوب بود کباب‌‎‌​‌​ ترش افتضاح بود ولی از لحاظ نظافت سرویس بهداشتی‌‎​‎‏‏ افتضاح و ظاهر رستوران همون دکور سی سال پیش

  • غذا‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​ خوب‌‎​‎‏‏ نبود

  • ۱۰ ماه پیش

    افتضاح‌‎​‎‎​ ترین رستورانی که میشه بری و پولت رو‌‎‌​‌​ بریزی تو سطل زباله. گرون و بی کیفیت.‌‎​‎‏‏ فقط و فقط دوغ محلی ش خوب بود.

  • کیفیت‌‎​‎‎​ غذا واقعا افتضاحه مثلا اگر چشمتون را ببندید و کباب برگ و جوجه ان را بخورید متوجه نمیشین کدومش جوجه هست کدومش کباب برگ‌‎‌​‌​ تنها مزه ای ک حس میشود مزه موادیست که گوشت را با آن مزه دار کردن و یک گوشت له و نرم شده با‌‎​‎‏‏ مواد افزودنی زرشک پلو با مرغ ک اصلا قابل خوردن نبود واقعا نرید ک پشیمون میشین بنظرم اصناف رامسر باید این رستوران راتعطیل کنه

  • یک سال پیش

    برخورد‌‎​‎‎​ پرسنل مناسب. غذا در دو کیفیت ارائه شد یکی تازه‌‎‌​‌​ ک پرس کهنه. کاله کباب اصلا خوشمزه نبود. برنج خوشمزه‌‎​‎‏‏ و خوش پخت. در کل انتخابش به ضرر شما خواهد بود

  • یک سال پیش

    واقعا‌‎​‎‎​ افتضاحه‌‎‌​‌​ پولتونو‌‎​‎‏‏ دور نریزید

  • یک سال پیش

    خواهشا‌‎​‎‎​ کسی نره غذاش افتضاحه. حییییف‌‎‌​‌​ پول ک بری غذاتوش بخوری. کبابش‌‎​‎‏‏ بو میدا. برنجش خشک. جوجش موادنزده.

  • افتضاح،افتضاح-----------‌‎​‎‎​ کته کباب ، به هر چی‌‎‌​‌​ شبیه بود،جز کته کباب-- برگ درب‌‎​‎‏‏ و داغون - برنج افتضاح 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

سایر کاربران مشاهده کرده‌اند

مکان‌های مشابه نزدیک رستوران برادران