ساعت کاری
خوانسار،بلوار معلم،خ امام خمینی
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۲
۶ رأی- دو ماه پیش
فروردين 1405 رفتم. خیلی بیکیفیت، کلا کباب سویا و دنبه و برنج خشک وقتی هم گفتم مقداری کره بیاورید گفتند ما خودمون روغن روی برنج زدیم.
- ۴ ماه پیش
به عنوان یه شهروند خوانساری بگم ه کیفیت غذا عالی وقیمت هم مناسب من اغلب برای تهیه بیرون بر از این رستوران خرید میکنم سپاس از مدیریت وکارکنان رستوان اخوان نظری
- ۴ ماه پیش
عالی من یک روز رهگذری در خوانسار در این رستوران بودم واقعا عالی بودن هم پرسنل و هم کیفیت غذا مخصوصا مسعول صندق که روز جمعه ۲۴ ظهر ممنونم
- ۱۱ ماه پیش
سلام، ما درتاریخ ۲ تیرماه ۱۴۰۴ در سفرمان به شهر خوانسار، برای نهار به رستوران اخوان رفتیم. محیطی آرام ودلنشین و غذایی بسیار خوشمزه و باکیفیت 👌🏻👌🏻 ضمنا برخورد پیشخدمت رستوران جناب آقای صمدی، بسیار محترمانه بود. به همه عزیزانی که به این شهر زیبا سفر میکنند، رفتن به این رستوران رو توصیه میکنم.
- دو سال پیش
سلام و عرض ادب به ایرانی سربلند؛؛ من به این رستوران نمره منفی می دهم ،، نه به صرف غذای بی کیفیت و بهداشت ضعیف،، بلکه به خاطر ضعف مدیریتی و رفتار بسیار زشت گارسون که یک آقای بی ادبی بودن ؛؛؛ من خانم هستم و با پسر نو جوانم و از روی ناچاری به این رستوران رفتم اما ناهار به زور از گلوی ما پایین رفت ؛؛ اصلن مناسب خانوادهها نیست ، شاید مناسب پسرهای نو جوان هم نباشد



