درمانگاه دندانپزشکی حکیم

درمانگاه

  • ۳٫۱(27 نفر)
  • دندانپزشک
  • ساعت کاری

    1. شنبه۸ صبح – ۱۱:۵۹ شب
    2. یکشنبه۸ صبح – ۱۱:۵۹ شب
    3. دوشنبه۸ صبح – ۱۱:۵۹ شب
    4. سه‌شنبه۸ صبح – ۱۱:۵۹ شب
    5. چهارشنبه۸ صبح – ۱۱:۵۹ شب
    6. پنج‌شنبه۸ صبح – ۱۱:۵۹ شب
    7. جمعه۸ صبح – ۱۱:۵۹ شب
  • قم،صفاییه،خ. معلم غربی،خ. شهدا

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۳٫۱

۲۷ رأی
  • ۹ روز پیش

    برای‌‎​‎‎​ مادر من دوتا‌‎‌​‌​ دندوناشو‌ روکش کردن بعد‌‎​‎‏‏ دوماه با شکلات درومد🤣

  • یک ماه پیش

    چطوریه‌‎​‎‎​ که درصد بیشتر ناراضی هسن از‌‎‌​‌​ ای کلینیک؟ یعنی انقد ضایعِ؟🤔 منم‌‎​‎‏‏ میخاستم از کاشان بیام دودل شدم

  • یک ماه پیش

    فقط‌‎​‎‎​ رفتار پذیرش اول خوبه، کیفیت دکترها‌‎‌​‌​ اصلا خوب نیست. نوبت دهی افتضاح‌‎​‎‏‏ برخورد با مشتری هم اصلا خوب نیست

  • ۴ ماه پیش

    تشکر‌‎​‎‎​ خیلی ویژه میکنم از جناب آقای‌‎‌​‌​ دکتر نجفی واقعا کارشون عالی بود‌‎​‎‏‏ من دندونم ایشون کشید خیلی خیلی راضیم

  • ۶ ماه پیش

    واقعا‌‎​‎‎​ متاسفم مدیریت‌‎‌​‌​ ضعیف برخورد‌‎​‎‏‏ پرسنل افتضاح

  • ۸ ماه پیش

    افتضاح‌‎​‎‎​ هستن،اصلا دکترهاش کار بلد‌‎‌​‌​ نیستن. یه ستاره ام‌‎​‎‏‏ مجبوری دادم ثبت بشه نظرم

  • ۸ ماه پیش

    هم‌‎​‎‎​ دکتراش عالین‌‎‌​‌​ هم رفتارپرسنل‌‎​‎‏‏ مخصوصا پذیرش

  • ۱۳ ماه پیش

    با‌‎​‎‎​ سلام تا سال 1400کلبنیک حکیم خوب بود ولی الان چهار سال است که بیشتر از مطب های آزاد پول می گیرند وخدمات شوند‌‎‌​‌​ اصلا به درد نمی خوره پارسال دندان عصب کشی کردن پر کردم الان خالی شده دوباره امروز هفت میلیون تومان گرفتن فقط عصب‌‎​‎‏‏ کشی و پانسمان کردن هفته آینده هم باید برام پر کنند و دوباره هزینه بگیرن مگه یه دندان چند بار عصب کشی میشه

  • تورو‌‎​‎‎​ قرآن دندانپزشک های عزیز خودتو یک لحظه فقط یک لحظه جای مریض بزارید‌‎‌​‌​ .... اون متخصصی که کارمو نصفه گذاشتی الان من از درد بخودم می‌‎​‎‏‏ پیچم خیلی با وجدان آروم خوابیدی ...خدایا فقط یک جو معرفت بد نبود

  • ۱۶ ماه پیش

    با‌‎​‎‎​ درود اینکه کار را اساسی درست میکنن .ولی خوب‌‎‌​‌​ متخصص هم هستن .من خودم راضی هستم همشهریهای که‌‎​‎‏‏ اینجا کار انجام دادن راضی هستن فقط مقداری گران هست⚘

سایر کاربران مشاهده کرده‌اند

مکان‌های مشابه نزدیک درمانگاه دندانپزشکی حکیم