ساعت کاری
یزد،بافت تاریخی،خ فهادان پشت زندان اسکندر کوچه حسینیه بزرگ فهادان لیزاردلند
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۴٫۵
۳۵ رأی- یک ماه پیش
راهنماها جوان و پر انرژی بودن. مطالب مفید و جالب بودن خونه قشنگی بود و حیوانات واقعا ارزش دیدن داشتن. من خودم میخوام یه بار دیگه برم
- یک ماه پیش
بسیار دوست داشتنی و عالی و با حیوانات درست رفتار میکردن پرسنل و عاشق حیوانات بودن
- یک ماه پیش
بهترین مکان برای نگهداری از حیوانات و از نظر تمیزی و مرتب بودن مجموعهشون بهترین امکاناتی که در اختیار مردم گذاشتند و حتی لیدر های محترم و مجرب که در این مجموعه حضور دارند این مجموعه رو به قشنگ ترین شکل ممکن نمایش دادن ممنونم از مجموعه لیزاردلند بهترینین🤍
- یک ماه پیش
زندگی متفاوت در کنار حیوانات محیطی برای اشنای هرچه بیشتر با گونه های خاص جانوری و پرورش و بازپروری گونه های اسیب دیده طبیعت با لیدر های مجرب و محیطی تمیز و
- دو ماه پیش
قیمت بسیار بالا، بوی نامتبوع که از قبل از ورود به مشام میرسه، باجه فروش بلیط دو تا دختر جوان که بجای پاسخگویی در حال شوخی و تو سر هم زدن هستند.
- ۹ ماه پیش
بلیط نفری ۲۵۰ هزار تومن؟؟؟؟؟ به نظرم اصلا این قیمت نمیارزید. اصلا هم قیمت بلیط رو نزدن. کارت که میکشن،قشنگ سوپرایز میشیم. ۳ نفر،۷۵۰ دادیم.پول زور بود
- ۱۰ ماه پیش
عالی
- یک سال پیش
به نظر من تجربه ی جالبی بود مکانش خیلی قشنگ بود نسبت به بقیه جاهایی که رفته بودم و از حیوانات نگه داری میکردند حیواناتشون خیلی سر حال بودند و محیطش در کل تمیز بود پشت بام کافه بود ولی اون تایمی که ما رفتیم نوشیدنی داشتن و قهوی یزدی که خیلی خوشمزه بود
- یک سال پیش
بنظرم اصلا پول اضافه ای که برای سه تا حیوون می گیرن نمی ارزه بلیط عادی 185 و vip که می شد لمس سه تا حیوان کنی 285 بود و با بلیط عادی می شد با گربه خرگوش و لاک پشت رایگان لمس کنید و بازی کنید بنظرم بد نبود ولی پیشنهاد نمی کنم بلیط VIP بگیرید چون داخل گروه ما فقط من بلیط vip داشتم اما برای امتحان لیدر گروه اجازه داد همون سه تا حیوان را بقیه لمس کنن در کل بلیط vip اصلا نمی ارزه و همون عادی هست و پولتون رو اشغال می ریزید مکانش هم برای تجربه بد نبود
- ۱۴ ماه پیش
افتضاح محیط بخ شدت کثیف و رفتار کارکنان در حد حیوانات باغ وحش. حیوانات آزاد نیستند و برای عکس باید پول بدید . در کل افتضاح توصیه نمیکنم اصلا















