خانه حیوانات لیزاردلند

مرکز نگهداری حیوانات

  • ۴٫۴(32 نفر)
  • ساعت کاری

    1. سه‌شنبه۹ صبح – ۱۰ شب
    2. چهارشنبه۹ صبح – ۱۰ شب
    3. پنج‌شنبه۹ صبح – ۱۰ شب
    4. جمعه۹ صبح – ۱۰ شب
    5. شنبه۹ صبح – ۱۰ شب
    6. یکشنبه۹ صبح – ۱۰ شب
    7. دوشنبه۹ صبح – ۱۰ شب
  • یزد،بافت تاریخی،خ فهادان پشت زندان اسکندر کوچه حسینیه بزرگ فهادان لیزاردلند

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۴٫۵

۳۵ رأی
  • یک ماه پیش

    راهنماها‌‎​‎‎​ جوان و پر انرژی بودن. مطالب مفید و‌‎‌​‌​ جالب بودن خونه قشنگی بود و حیوانات واقعا ارزش‌‎​‎‏‏ دیدن داشتن. من خودم میخوام یه بار دیگه برم

  • یک ماه پیش

    بسیار‌‎​‎‎​ دوست داشتنی و عالی و‌‎‌​‌​ با حیوانات درست رفتار میکردن‌‎​‎‏‏ پرسنل و عاشق حیوانات بودن

  • یک ماه پیش

    بهترین‌‎​‎‎​ مکان برای نگهداری از حیوانات و از نظر تمیزی و مرتب بودن مجموعه‌شون بهترین امکاناتی که‌‎‌​‌​ در اختیار مردم گذاشتند و حتی لیدر های محترم و مجرب که در این مجموعه حضور‌‎​‎‏‏ دارند این مجموعه رو به قشنگ ترین شکل ممکن نمایش دادن ممنونم از مجموعه لیزاردلند بهترینین🤍

  • یک ماه پیش

    زندگی‌‎​‎‎​ متفاوت در کنار حیوانات محیطی برای اشنای هرچه بیشتر با‌‎‌​‌​ گونه های خاص جانوری و پرورش و بازپروری گونه های‌‎​‎‏‏ اسیب دیده طبیعت با لیدر های مجرب و محیطی تمیز و

  • قیمت‌‎​‎‎​ بسیار بالا، بوی نامتبوع که از قبل از ورود به‌‎‌​‌​ مشام میرسه، باجه فروش بلیط دو تا دختر جوان که‌‎​‎‏‏ بجای پاسخگویی در حال شوخی و تو سر هم زدن هستند.

  • ۹ ماه پیش

    بلیط‌‎​‎‎​ نفری ۲۵۰ هزار تومن؟؟؟؟؟ به نظرم اصلا این‌‎‌​‌​ قیمت نمیارزید. اصلا هم قیمت بلیط رو نزدن. کارت‌‎​‎‏‏ که میکشن،قشنگ سوپرایز میشیم. ۳ نفر،۷۵۰ دادیم.پول زور بود

  • ۱۰ ماه پیش

    عالی‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​‌‎​‎‏‏

  • یک سال پیش

    به‌‎​‎‎​ نظر من تجربه ی جالبی بود مکانش خیلی قشنگ بود نسبت به بقیه جاهایی که رفته بودم‌‎‌​‌​ و از حیوانات نگه داری میکردند حیواناتشون خیلی سر حال بودند و محیطش در کل تمیز بود پشت‌‎​‎‏‏ بام کافه بود ولی اون تایمی که ما رفتیم نوشیدنی داشتن و قهوی یزدی که خیلی خوشمزه بود

  • یک سال پیش

    بنظرم‌‎​‎‎​ اصلا پول اضافه ای که برای سه تا حیوون می گیرن نمی ارزه بلیط عادی 185 و vip که می شد لمس سه تا حیوان کنی 285 بود و با بلیط عادی می شد‌‎‌​‌​ با گربه خرگوش و لاک پشت رایگان لمس کنید و بازی کنید بنظرم بد نبود ولی پیشنهاد نمی کنم بلیط VIP بگیرید چون داخل گروه ما فقط من بلیط vip داشتم اما برای امتحان‌‎​‎‏‏ لیدر گروه اجازه داد همون سه تا حیوان را بقیه لمس کنن در کل بلیط vip اصلا نمی ارزه و همون عادی هست و پولتون رو اشغال می ریزید مکانش هم برای تجربه بد نبود

  • افتضاح‌‎​‎‎​ محیط بخ شدت کثیف و رفتار کارکنان در حد‌‎‌​‌​ حیوانات باغ وحش. حیوانات آزاد نیستند و برای عکس‌‎​‎‏‏ باید پول بدید . در کل افتضاح توصیه نمیکنم اصلا