ساعت کاری
دماوند،گیلاوند،خ بهار
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۱
۱۷ رأی- ۴ روز پیش
بی مسئولیت تر و بی کلاس تر از تیباکس دماوند هیچکجای این سیاره نیست،نه ش تلفن درسته،نه پاسخگو هستن وجالب تر از همه اینکه بدون اینکه بسته به دستت برسه ،بعد کلی پیگیری و دوندگی میفهمی زده تحویل داده شده شما نبودین فقط پول خوب میگیرن.... به ناکجا آباد خوش اومدین😤😱
- ۱۳ روز پیش
خیلی خیلی بی مسعولیتین از تیپاکس دماوند گیلاوند وضع افتضاح تر نداریم اس ام اس میاد بسته رو نمیارن تحویل بدن وقتی هم میارن باج میگیرین از آدم اسنپ میخوان ترو خدا رسیدگی کنین
- ۲۸ روز پیش
واقعا افتضاح،چند روزه من منتظره بسته هستم دیدم خبری نیست به فروشنده پیام دادم میگه بسته به شما تحویل داده شده ،بعدش متوجه شدم که تیپاکس خودش زده بسته تحویل داده شد.
- یک ماه پیش
سه روزه بسته م اومده هنوز تحویل ندادن خیلی دیر تحویل میدن
- یک ماه پیش
افتضاح... زدن به مشتری تحویل داده شد درحالیکه بسته به دست من نرسیده
- یک ماه پیش
افتضاح اصلا مامورشون نمیاره بسته رو بعد الکی تو سایت میزنه عدم حضور تا الان ۵ بسته باید برا من میومده همشو رفتم دم دفتر تحویل گرفتم
- دو ماه پیش
واقعا بی مسئولیتن ۱۵ روز گذشته بسته من نیومده زنگ هم میزنیم جوابگو نیستن
- ۴ ماه پیش
بنظرم گِل بگیرن درش رو نه بسته رو میارن بهت تحویل بدن نه اطلاع میدن نه تلفن جواب میدن
- ۵ ماه پیش
خیلی بی مسولیت هستن بسته رو تحویل نداده میگن تحویل دادن
- ۵ ماه پیش
خیلی بی مسئولیت نه اهمیت میدن بسته رو به موقع بیارن نه حتی پاسخگوی تلفن هستن افتضحاح واقعا😒








