استخر نگین دماوند

استخر

  • ۳٫۴(9 نفر)
  • ساعت کاری

    1. پنج‌شنبه۹ صبح – ۱۰ شب
    2. جمعه۹ صبح – ۱۰ شب
    3. شنبه۸ صبح – ۷ شب
    4. یکشنبه۹ صبح – ۱۰ شب
    5. دوشنبه۸ صبح – ۷ شب
    6. سه‌شنبه۸ صبح – ۱۰ شب
    7. چهارشنبه۸ صبح – ۷ شب
  • دماوند،جیلارد،خ نگین

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۳٫۴

۹ رأی
  • یک ماه پیش

    سونا‌‎​‎‎​ بخارش عالی بود سونا خشکش عالی بود استخرشم خوب بود ولی پرسنل هاش بسیار بسیار بد اخلاق هستن انگار ارث باباشونو خوردیم و برای حمومشون یه‌‎‌​‌​ در نمیزارن😐 و اگر یکی حوله را جلوی شما بگیره شما حمام کنید میان حولتو ورمیدارن و میگن اجازه نیست حوله بزارین واقعا برای این کاراشون متاسفم‌‎​‎‏‏ کاشکی زودتر استخر ولیعصر باز بشه دیگه ما نیایم نگین و لطفا هم برای کمد ها کلید بزارید و حتما بوفرم پر کنید تا ما یچیزی بخوریم

  • ۷ ماه پیش

    ساعات‌‎​‎‎​ کاری و‌‎‌​‌​ سانس بانوان‌‎​‎‏‏ چطور هستش

  • دو سال پیش

    از‌‎​‎‎​ همه نظر افتضاح.بیشتر حوضچه است تا استخر. برخورد پرسنل بده و اتگار با خودشون قهرن.صاحب اونجا که خودش تنها غریق نجات مجموعه‌اس تنها مربی‌‎‌​‌​ شنا هم،هست و گاهی حتا پشت صندوق هم می‌شینه و با همه هم دعوا داره.جکوزی خاموشه و باید بهشون بگی تا روشنش کنن. همیشه هم‌‎​‎‏‏ شلوغ حتا نمی‌شه راه رفت چه برسه شنا.حتا در قفسه‌ای که بهتون می‌دن روهم خودتون نمی‌تونید باز و بسته کنید.مسئول داره هی باید صداش بزنید.

  • عالی‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​‌‎​‎‏‏

  • جمعه‌‎​‎‎​ ساعت ۱۸ رفتیم، خلوت بود اولش ولی بعدش خیلی شلوغ شد و خیلی سخت میشد شنا کرد سانسش‌‎‌​‌​ یک ساعت و چهل دقیقه بود، بلیطش ۶۰تومن. سونا بخارش خیلی خیلی زیاد بخار میداد و اصلا نمیشد استفاده‌‎​‎‏‏ کرد، نمیشد نفس کشید. سونا خشک خوب بود. جکوزی هم که اکثرا شلوغ بود و سخت میشد استفاده کرد.

  • ۴ سال پیش

    استخر‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​‌‎​‎‏‏ بازه

  • ۴ سال پیش

    عالیه‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​‌‎​‎‏‏