اداره پست ملارد
دفتر پستی
ساعت کاری
ملارد،جاده ملاردیک
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۱٫۶
۶۶ رأی- ۶ روز پیش
کارت خودرو من به اداره پست ملارد برگشت خورده بود. رفتم تحویل بگیرم. باجه شماره یک یه دختر خانم به من لیبل آنی یاب رو قالب کرد. یه طوری صحبت کرد که انگار حتما باید این لیبل روی مدارکم چسبیده باشه. گفت هیچکدام از مدارک شما ثبت الکترونیکی نشده و باید انجام بدم براتون. خلاصه 512 هزار تومان از من بابت یک سری لیبل که کارایی هم نداره گرفت. بعدا متوجه شدم چه کلاهی سرم رفته . اما دست بردار نیستم و به پلیس فتا شکایت میکنم تا اداره پست دولتی جای فروش لیبل یه شرکت خصوصی نباشه.
- ۲۳ روز پیش
قبلا تماس میگرفتن الان زنگ نمیزنن و تحویل مغازه محل میده اخه چرا باید بسته منو بدید به کبابی محلمون ؟ کی به شما اجازه این کارو داده ؟ الان توی همه سایتا زده بسته رسیده تحویل گیرنده داده شده با اینکه بسته دست من نیست و اون رستورانم که همیشه بهش میده میگه دست منم نیست اخه ینی چی!!!! واقعا این درست نیست الان با بدبختی شماره یارو رو پیدا کردیم زنگ ردیم میگه دست خودمه زنگ زدم جواب ندادید با اینکه من شغلم با گوشیمه و ۲۴ ساعته همه تماس هارو جواب میدم !! دروغ تحویل ملت میدن و کارشونم درست انجام نمیدن هیچ کسم نیست پیگیری کنه انگار
- ۲۶ روز پیش
اگر شماره پستچی هارو دارین بنویسید کار بقیه راه بیفته
- دو ماه پیش
من یک بسته پستی داشتم و همیشه مأمور پست قبل رسیدن تماس میگرفت که بسته دارید اگر هستید بیارم ، ولی مأمور جدید اومده زورش اومده تماس بگیره بسته رو برگشت داده ،مجبور شدیم حضوری تحویل بگیریم
- دو ماه پیش
سلام.روز جمعه از ساعت یک بعدازظهر پیامک اومده بسته تحویل مامور پست شده منزل باشید من میهمانی بودم اومدم الان ساعت ۵.۵ هنوز خبری نیست
- دو ماه پیش
بسته را تحویل میگیرند و میزنند ارسال فردا و فردا هم ثبت نمیشه تماس بگیرید با پست مرکزی شکایت کنید رسیدگی کنند .
- سه ماه پیش
آیا فردا پست بازه04/12/24
- سه ماه پیش
بسته رسیده پست نیاوردن در خونه زدن تحویل گیرنده بعد یک هفته زنگ زدم میگه بیا پست بگیرش واقعا اداره مزخرفیه
- ۴ ماه پیش
واقعا بدترین پست. مأمور برگشته به من میگه بیا سر کوچه در حالی که باید بیاد داخل کوچه و طلبکارن اصلاً بعد این حالا هیچی 20 دقیقه منو سر کار گذاشته میگه من سر کوچه ام میگم آقا من دارم از تو خونه کوچه رو میبینم کسی با این مشخصات نیست میگه آره من رفتم میگم چرا رفتی میگه اومدم رد شدم دیدم کسی نیست
- ۴ ماه پیش
بسته رسیده دست پستچی بنام امیر وقفی کد را میزنم تو سایت میزنه پست آمد شما در محل نبودیم ولی اشتباه زده کسی زنگ نزده و هیچکس هم نیومده لطفا پیگیری فرمایید
دربارهٔ این مکان
اداره پست ملارد در ملارد و در جاده ملاردیک واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند کلانتری ۱۱ مرکزی ملارد و درمانگاه شبانهروزی ملاصدرا و مرکز بهداشت شهید فهمیده و دانشگاه آزاد ملارد و جایگاه سوخت دو منظوره طالبی قرار گرفته است. همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۵ از ۵ را به این مکان دادهاند.



