اداره پست توس
دفتر پستی
شهرستان مشهد،خ بهارستان
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۱٫۳
۳۲ رأی- ۲۶ روز پیش
خدایا دیروز بسته تحویل پستچی داده شده با این نظراتی که خوندم تو به دادم برس.خودت ختم به خیرش کن
- یک ماه پیش
برای احراز نشانی یک روز مرخصی گرفتم خونه موندم پیامک اومد خونه نبودید دوباره میان یک روز دیگه موندم مثل روز قبل ولی الان دوباره باید ثبت نام کنم تلفن دفتر به هیچ عنوان ور نمیدارن36677780 تورو خدا یکی به داد مردم برسه کسی جوابگو نیست یک ستاره دادم فقط پیامم روببینن تو رو خدا کمک کنید
- سه ماه پیش
بسته من تو سایت میزنم تحویل گیرنده شده به پست زنگ میزنم جواب نمیده پستچی هم محمدرضایی فرهستش بسته ای هم به من تحویل ندادن
- ۶ ماه پیش
خدا می داند که بسته را آوردن در خانه یا نه ولی یک زنگ هم نمی زنند که بدو نیم بسته رسیده یا نه
- ۶ ماه پیش
دوستان هر کسی ناراضیه با شماره ۱۹۳ تماس بگیره و گزارش رد کنه
- ۶ ماه پیش
افتضاح اشغال ب تمام معنا بسته رونمیارن نه زنگی نه هیچی الان بسته میخواد برگشت بخوره آدم نیستین واقعا مرده شورتون ببرن
- ۷ ماه پیش
خیلی بدرنخوره بست نیاورده میخواد برگشت بشه تهران یک شماره تماس نداره مزخرف نیست مردم الیاف خودش. کرده
- ۸ ماه پیش
به قران خستم کردین واسه ی تایید کد پستی 4 بار ثبت نام کردم هر دفه هم 110 هزار تومان دادم واسه ثبت نام .نمیان تایید کنند محل رو میزنم اومدیم نبودن جون ناموستون این چه مضعیه به خدا خسته شدم
- ۸ ماه پیش
افتضااااااح به تمام معنا
- ۹ ماه پیش
دفتر پست و مامور پست افتضاح


