آموزشگاه رانندگی کیهان

این مکان توسط صاحب کسب‌و‌کار مدیریت می‌شود.

آموزشگاه

  • ۵٫۰(1 نفر)
  • ساعت کاری

    1. جمعهکل روز بسته است
    2. شنبه۷ صبح – ۸ شب
    3. یکشنبه۷ صبح – ۸ شب
    4. دوشنبه۷ صبح – ۸ شب
    5. سه‌شنبه۷ صبح – ۸ شب
    6. چهارشنبه۷ صبح – ۸ شب ۷ صبح – ۷ شب
    7. پنج‌شنبه۷ صبح – ۷ شب
  • اصفهان، خانه اصفهان - خیابان امام خمینی ورودی خانه اصفهان کوچه شماره ۱۰

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۴٫۶

۴۹ رأی
  • یک ماه پیش

    باسلام‌‎​‎‎​ و عرض ادب از تجربه خودم در آموزشگاه کیهان خیلی راضی بودم. کادر اداری با آرامش و حوصله جوابگو بودند.‌‎‌​‌​ از مربی خوبم خانم مومنی هم خیلی خیلی ممنونم که با حوصله و صبر بهم آموزش دادند و با اینکه‌‎​‎‏‏ اولین بارم بود که پشت فرمون نشستم، حس اعتماد بهم داشتند و همین باعث اعتماد یه نفس من شد. ممنونم

  • یک ماه پیش

    با‌‎​‎‎​ سلام تشکر فراوان از مربی عزیزم سرکار خانم مؤمنی عزیز خوش اخلاق‌‎‌​‌​ و بهترین مربی که با حوصله و صبر کامل آموزش میدن با‌‎​‎‏‏ ارزوی بهترین ها برای سرکار خانم مؤمنی عزیزم 🥰❤❤❤❤❤ موفق باشید و سربلند..

  • سلام،باتشکر‌‎​‎‎​ فراوان از مربی عزیزم خانوم ماهرانی گل ک خیلی خیلی عالی بودند بسیار با حوصله ،با‌‎‌​‌​ تجربه و خوش اخلاق 🥰من ک خیلی راضی بودم و از صمیم قلب آرزوی موفقیت براشون‌‎​‎‏‏ دارم🌹🌹از نظر من ایشون بهترین مربی آموزشگاه کیهان هستن و به همه هم. پیشنهاد من ۱۰۰درصد ایشونه👌👌

  • یک ماه پیش

    سلام‌‎​‎‎​ من خیلی راضی بودم از آموزشگاه کیهان و از‌‎‌​‌​ مربی خوبم که خیلی با صبر و حوصله بودن‌‎​‎‏‏ و واقعا خیلی عالی آموزش میدادن 🌸✨ سرکار خانم ماهرانی

  • یک ماه پیش

    سلام‌‎​‎‎​ من خیلی راضیم از کادر کیهان‌‎‌​‌​ و از مربی عزیزممم که خیلی خیلی‌‎​‎‏‏ عالی بودن سرکار خانم ماهرانی عزیزم 🌷🙏

  • یک ماه پیش

    سلام‌‎​‎‎​ ممنونم از مربی خوبم‌‎‌​‌​ خانم ماهرانی عزیز و‌‎​‎‏‏ آموزشگاه خوب کیهان 🌹🙏

  • یک ماه پیش

    ممنون‌‎​‎‎​ از مربی عزیزم خانم احمدی که باحوصله و صبر قدم به قدم کنارم بودن و بهم‌‎‌​‌​ یاد دادن چطور بدون استرس رانندگی کنم تجربه و مهارت بالای ایشون در اموزش رانندگی بسیار‌‎​‎‏‏ مثال زدنیه به کسانی که قصد دارن رانندگی رو یادبگیرن 100 درصد پیشنهاد من ایشونه ❤️

  • یک ماه پیش

    من‌‎​‎‎​ با استاد خانم منصوری کلاس گرفتم خیلی‌‎‌​‌​ باتجربه وباحوصله هستن و الان درحد حرفه‌‎​‎‏‏ ای رانندگی میکنم براشون آرزوی موفقیت دارم😍

  • یک ماه پیش

    سلام‌‎​‎‎​ و عرض ادب من با استاد خانم‌‎‌​‌​ صفایی کلاس داشتم خیلی عالیی و مطالب دقیق‌‎​‎‏‏ و با صبر حوصله هستند ،تشکر از زحماتشون🙏🌹

  • تشکر‌‎​‎‎​ از کادر مدیریت و مربی خوش‌‎‌​‌​ اخلاق وبا تجربه خانم احمدی .آموزش‌‎​‎‏‏ باشون خیلی لذت بخش بود ❤️