ساعت کاری
اصفهان، خانه اصفهان - خیابان امام خمینی ورودی خانه اصفهان کوچه شماره ۱۰
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۴٫۶
۴۹ رأی- یک ماه پیش
باسلام و عرض ادب از تجربه خودم در آموزشگاه کیهان خیلی راضی بودم. کادر اداری با آرامش و حوصله جوابگو بودند. از مربی خوبم خانم مومنی هم خیلی خیلی ممنونم که با حوصله و صبر بهم آموزش دادند و با اینکه اولین بارم بود که پشت فرمون نشستم، حس اعتماد بهم داشتند و همین باعث اعتماد یه نفس من شد. ممنونم
- یک ماه پیش
با سلام تشکر فراوان از مربی عزیزم سرکار خانم مؤمنی عزیز خوش اخلاق و بهترین مربی که با حوصله و صبر کامل آموزش میدن با ارزوی بهترین ها برای سرکار خانم مؤمنی عزیزم 🥰❤❤❤❤❤ موفق باشید و سربلند..
- یک ماه پیش
سلام،باتشکر فراوان از مربی عزیزم خانوم ماهرانی گل ک خیلی خیلی عالی بودند بسیار با حوصله ،با تجربه و خوش اخلاق 🥰من ک خیلی راضی بودم و از صمیم قلب آرزوی موفقیت براشون دارم🌹🌹از نظر من ایشون بهترین مربی آموزشگاه کیهان هستن و به همه هم. پیشنهاد من ۱۰۰درصد ایشونه👌👌
- یک ماه پیش
سلام من خیلی راضی بودم از آموزشگاه کیهان و از مربی خوبم که خیلی با صبر و حوصله بودن و واقعا خیلی عالی آموزش میدادن 🌸✨ سرکار خانم ماهرانی
- یک ماه پیش
سلام من خیلی راضیم از کادر کیهان و از مربی عزیزممم که خیلی خیلی عالی بودن سرکار خانم ماهرانی عزیزم 🌷🙏
- یک ماه پیش
سلام ممنونم از مربی خوبم خانم ماهرانی عزیز و آموزشگاه خوب کیهان 🌹🙏
- یک ماه پیش
ممنون از مربی عزیزم خانم احمدی که باحوصله و صبر قدم به قدم کنارم بودن و بهم یاد دادن چطور بدون استرس رانندگی کنم تجربه و مهارت بالای ایشون در اموزش رانندگی بسیار مثال زدنیه به کسانی که قصد دارن رانندگی رو یادبگیرن 100 درصد پیشنهاد من ایشونه ❤️
- یک ماه پیش
من با استاد خانم منصوری کلاس گرفتم خیلی باتجربه وباحوصله هستن و الان درحد حرفه ای رانندگی میکنم براشون آرزوی موفقیت دارم😍
- یک ماه پیش
سلام و عرض ادب من با استاد خانم صفایی کلاس داشتم خیلی عالیی و مطالب دقیق و با صبر حوصله هستند ،تشکر از زحماتشون🙏🌹
- یک ماه پیش
تشکر از کادر مدیریت و مربی خوش اخلاق وبا تجربه خانم احمدی .آموزش باشون خیلی لذت بخش بود ❤️









